Vlucht A57367


De geschatte vluchtduur van Lyon (Lyon-Saint Exupery Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lyon naar Parijs is hemelsbreed 412 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door HOP!. Naast vlucht A57367 vliegen er nog meer vluchten van Lyon naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht 5O7361, 5O7369, A54141, A54151, A54153, A57361, A57365 en A57641.

Voorgaande vluchten van vlucht A57367

DatumVertrekAankomstStatus
31-08-202413:5915:22geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G.
24-08-202414:3515:37geland
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B02 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-08-202414:0115:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate F13 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-08-202414:1915:22geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate F07 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
03-08-202414:1215:17geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate F06 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
27-07-202414:3115:37geland
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B02 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
20-07-202414:2215:26geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B09 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
13-07-202414:2015:19geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B10 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
06-07-202414:1215:20geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B10 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
01-06-202414:2715:27geland
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B10 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
25-05-202414:2815:35geland
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B10 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-05-202414:2515:32geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate F06 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
25-02-202412:0113:18geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate B05 op Lyon is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht A57367 had op 27-07-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 22 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 13 vluchten is 11 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van A57367 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top