Vlucht AA3389
Vlucht AA3389 uitgevoerd door American Airlines is geland
Geland op Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport
Aankomst: 10:50 11:08
AA3389 is een codeshared vlucht met MQ3389 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Little Rock (Adams Field) naar Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Little Rock naar Dallas-Fort Worth is hemelsbreed 489 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA3389 vliegen er nog meer vluchten van Little Rock naar Dallas-Fort Worth. Dit zijn onder andere vlucht 1I576, AA1141, AA1260, AA1302, AA1317, AA1339, AA1368 en AA1374.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 146 kilogram per persoon. Dit is 1.62 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3389
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:33 | 10:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B29. | ||||
19-11-2024 | 09:36 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B35. | ||||
18-11-2024 | 09:38 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B31. | ||||
17-11-2024 | 09:35 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B44. | ||||
16-11-2024 | 09:34 | 10:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B29. | ||||
15-11-2024 | 09:33 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B36. | ||||
14-11-2024 | 09:36 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B43. | ||||
12-11-2024 | 09:31 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B42. | ||||
11-11-2024 | 09:37 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B36. | ||||
10-11-2024 | 09:39 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B46. | ||||
08-11-2024 | 09:34 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B35. | ||||
07-11-2024 | 09:38 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Little Rock is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B42. |