Vlucht SK8916

Vlucht SK8916 uitgevoerd door SAS is geland

Vertrokken van Lissabon
Portugal - Lisbon Humberto Delgado Airport

Vertrokken: 12:19 12:05

Geland op Porto
Portugal - Francisco de Sa Carneiro Airport

Aankomst: 13:38 13:05


SK8916 is een codeshared vlucht met TP1926 uitgevoerd door TAP Air Portugal. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Lissabon (Lisbon Humberto Delgado Airport) naar Porto (Francisco de Sa Carneiro Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lissabon naar Porto is hemelsbreed 277 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. De terminal waar vlucht SK8916 van vertrekt is 1. Op Francisco de Sa Carneiro Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht SK8916. Naast vlucht SK8916 vliegen er nog meer vluchten van Lissabon naar Porto. Dit zijn onder andere vlucht AC2634, AC2645, AC2693, AC2694, AC2701, AC6834, AC9230 en AD7189.

Voorgaande vluchten van vlucht SK8916

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202412:1913:38geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging.
18-11-202413:1914:21geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging.
17-11-202410:1811:04geland
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging.
16-11-202409:5910:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
15-11-202410:1311:09geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging.
14-11-202412:1513:07geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging.
11-11-202412:0712:59geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging.
10-11-202410:1011:03geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging.
09-11-202410:1411:06geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging.
08-11-202410:0811:06geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging.
07-11-202412:1413:11geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging.
04-11-202412:3013:35geland
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging.
03-11-202410:0110:57geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging.
02-11-202411:4212:41geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 42 minuten vertraging.
01-11-202410:5511:45geland
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging.
31-10-202412:1813:18geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging.
28-10-202412:0312:56geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging.
27-10-202410:4811:44geland
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging.
26-10-202421:4422:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
21-10-202411:1112:02geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging.
20-10-202413:4414:38geland
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 49 minuten vertraging.
19-10-202421:4222:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
14-10-202413:2114:18geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging.
13-10-202410:1211:05geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging.
12-10-202421:5022:53geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging.
07-10-202410:4512:04geland
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging.
06-10-202410:4311:47geland
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging.
05-10-202422:0222:57geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging.
30-09-202410:3111:18geland
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging.
29-09-202410:1911:13geland
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging.
Vlucht SK8916 had op 20-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 3 uur en 49 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 33 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van SK8916 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top