Vlucht LH6968
Vlucht LH6968 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH6968 is een codeshared vlucht met TP1926 uitgevoerd door TAP Air Portugal. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Lissabon (Lisbon Humberto Delgado Airport) naar Porto (Francisco de Sa Carneiro Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lissabon naar Porto is hemelsbreed 277 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH6968 van vertrekt is 1. Op Francisco de Sa Carneiro Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LH6968. Naast vlucht LH6968 vliegen er nog meer vluchten van Lissabon naar Porto. Dit zijn onder andere vlucht AC2634, AC2645, AC2693, AC2694, AC2701, AC6834, AC9230 en AD7189.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 82 kilogram per persoon. Dit is 0.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH6968
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 14:57 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
22-11-2024 | 14:13 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
21-11-2024 | 14:10 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 13:59 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 14:05 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
18-11-2024 | 14:42 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 13:06 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 15:05 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 14:00 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 14:06 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
13-11-2024 | 14:06 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 14:17 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 14:40 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 14:49 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. | ||||
09-11-2024 | 15:24 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 14:37 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 14:40 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 15:30 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 14:21 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 14:36 | 15:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 14:27 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 15:28 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 13:59 | 14:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-10-2024 | 14:23 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 14:00 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 14:22 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 15:32 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 13:34 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 15:09 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. | ||||
24-10-2024 | 13:59 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |