Vlucht WS8557
Vlucht WS8557 uitgevoerd door Westjet is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 44% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 38 minuten arriveert op de luchthaven in Orlando. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht WS8557 heeft 16 minuten vertraging.
WS8557 is een codeshared vlucht met DL2239 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Orlando (Orlando International Airport) is 2 uur en 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Orlando is hemelsbreed 1531 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8557 van vertrekt is C. De gate is 76. Naast vlucht WS8557 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Orlando. Dit zijn onder andere vlucht AA1153, AA3083, AA3087, AA9100, AA9102, AA9155, AA9157 en AA9164.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 456 kilogram per persoon. Dit is 5.06 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS8557
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:14 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 78 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 75. | ||||
19-11-2024 | 13:46 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 79 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 74. | ||||
18-11-2024 | 13:47 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 86 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 76. | ||||
15-11-2024 | 13:50 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 86 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 71. | ||||
14-11-2024 | 13:58 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 88 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 71. | ||||
13-11-2024 | 13:49 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 88 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 75. | ||||
12-11-2024 | 13:54 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 67 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 77. | ||||
11-11-2024 | 13:52 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 61 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 87. |