Vlucht VA8244

Vlucht VA8244 uitgevoerd door Virgin Australia is geland
VA8244 is een codeshared vlucht met YV6018 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 3 uur en 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Houston is hemelsbreed 2277 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Virgin Australia. De terminal waar vlucht VA8244 van vertrekt is B. De gate is 44. Naast vlucht VA8244 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht AA2273, AA4339, AA4390, AA4544, AA4639, AA4730, AA4731 en AA4816.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 678 kilogram per persoon. Dit is 7.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VA8244
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 14:02 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
21-02-2025 | 15:31 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
20-02-2025 | 15:34 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
19-02-2025 | 15:43 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
17-02-2025 | 17:33 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
16-02-2025 | 13:59 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
14-02-2025 | 15:45 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
12-02-2025 | 15:29 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
11-02-2025 | 16:32 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
10-02-2025 | 16:02 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
09-02-2025 | 15:25 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
07-02-2025 | 15:28 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
06-02-2025 | 15:28 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
05-02-2025 | 15:26 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
04-02-2025 | 15:31 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
03-02-2025 | 15:41 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
02-02-2025 | 16:25 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
17-01-2025 | 15:29 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
16-01-2025 | 15:34 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
15-01-2025 | 15:22 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
14-01-2025 | 15:26 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
13-01-2025 | 15:28 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
10-01-2025 | 15:32 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
09-01-2025 | 15:30 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
08-01-2025 | 15:39 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
07-01-2025 | 15:24 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
06-01-2025 | 15:33 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
05-01-2025 | 15:34 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
23-12-2024 | 15:53 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 40 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. |