Vlucht VS3174
Vlucht VS3174 uitgevoerd door Virgin Atlantic is geland
Geland op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 19:55 19:30
Vlucht VS3174 heeft 25 minuten vertraging.
VS3174 is een codeshared vlucht met DL3143 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Lexington (Blue Grass Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lexington naar Atlanta is hemelsbreed 489 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Virgin Atlantic Airways. Naast vlucht VS3174 vliegen er nog meer vluchten van Lexington naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 9E4648, 9E4738, 9E4750, 9E4868, 9E4935, 9E5040, 9E5134 en 9E5239.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 146 kilogram per persoon. Dit is 1.62 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VS3174
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 17:59 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D27. | ||||
20-11-2024 | 17:48 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D9A. | ||||
19-11-2024 | 18:16 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
18-11-2024 | 17:43 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C36. | ||||
17-11-2024 | 17:43 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
15-11-2024 | 17:44 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D25. | ||||
14-11-2024 | 18:05 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A1. | ||||
13-11-2024 | 17:48 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D7. | ||||
12-11-2024 | 17:51 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C46. | ||||
11-11-2024 | 17:47 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D8. | ||||
27-10-2024 | 18:33 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T7. | ||||
25-10-2024 | 18:10 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C42. | ||||
24-10-2024 | 18:14 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B29. | ||||
23-10-2024 | 18:12 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
22-10-2024 | 18:01 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
21-10-2024 | 18:04 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
20-10-2024 | 18:16 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C41. | ||||
18-10-2024 | 19:07 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C47. | ||||
17-10-2024 | 18:17 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C46. | ||||
16-10-2024 | 18:10 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C37. | ||||
15-10-2024 | 18:06 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C40. | ||||
14-10-2024 | 18:07 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
13-10-2024 | 18:04 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B3. | ||||
11-10-2024 | 18:19 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A28. | ||||
10-10-2024 | 18:22 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A26. | ||||
09-10-2024 | 17:59 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D9. | ||||
08-10-2024 | 18:05 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D26. | ||||
07-10-2024 | 18:03 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B25. | ||||
06-10-2024 | 18:16 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A3. | ||||
04-10-2024 | 18:00 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B6 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A34. |