Vlucht LA6841
Vlucht LA6841 uitgevoerd door LATAM Airlines Chile is onderweg
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 11:40
De vlucht heeft inmiddels 81% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 17 minuten arriveert op de luchthaven in Atlanta. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
LA6841 is een codeshared vlucht met DL2232 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Lexington (Blue Grass Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lexington naar Atlanta is hemelsbreed 489 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Chile. Naast vlucht LA6841 vliegen er nog meer vluchten van Lexington naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 9E4648, 9E4738, 9E4750, 9E4868, 9E4935, 9E5040, 9E5134 en 9E5239.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 146 kilogram per persoon. Dit is 1.62 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LA6841
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 10:05 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
19-11-2024 | 10:03 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D9. | ||||
18-11-2024 | 10:01 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D13. | ||||
17-11-2024 | 09:59 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D26. | ||||
16-11-2024 | 09:57 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C49. | ||||
15-11-2024 | 10:04 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C40. | ||||
14-11-2024 | 10:04 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D10. | ||||
13-11-2024 | 10:04 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C42. | ||||
12-11-2024 | 10:03 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D23. | ||||
11-11-2024 | 10:04 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C49. | ||||
09-11-2024 | 10:23 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
05-11-2024 | 10:24 | 11:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B3. |