Vlucht OD880
Vlucht OD880 uitgevoerd door Batik Air is geland
Vlucht OD880 heeft 20 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Kuala Lumpur (Kuala Lumpur International Airport) naar Taipei (Taiwan Taoyuan International Airport) is 4 uur en 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kuala Lumpur naar Taipei is hemelsbreed 3246 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malindo Air. De terminal waar vlucht OD880 van vertrekt is 1. De gate is H6. De terminal waar vlucht OD880 aankomt uit Taipei is 1. De gate is B1R. Naast vlucht OD880 vliegen er nog meer vluchten van Kuala Lumpur naar Taipei. Dit zijn onder andere vlucht BR218, BR228, CI2722, CI3722, CI722, CI9424, D7372 en D7376.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 966 kilogram per persoon. Dit is 10.73 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht OD880
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 01:36 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
21-11-2024 | 01:59 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
19-11-2024 | 02:24 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
16-11-2024 | 02:26 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
15-11-2024 | 01:53 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H4 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
14-11-2024 | 00:46 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
12-11-2024 | 02:00 | 06:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H8 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
09-11-2024 | 02:00 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
08-11-2024 | 01:39 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
07-11-2024 | 01:29 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H8 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B6. | ||||
05-11-2024 | 00:48 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H4 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
02-11-2024 | 01:22 | 06:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C23 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1. | ||||
01-11-2024 | 01:06 | 06:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C11 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B3. | ||||
30-10-2024 | 01:00 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
29-10-2024 | 00:49 | 05:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A3. | ||||
28-10-2024 | 01:13 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G8 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
27-10-2024 | 01:47 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C33 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
26-10-2024 | 00:57 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
25-10-2024 | 00:58 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C23 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
24-10-2024 | 00:52 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G10 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
23-10-2024 | 00:58 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
22-10-2024 | 00:57 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C21 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
21-10-2024 | 00:51 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
20-10-2024 | 01:04 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G2 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
19-10-2024 | 00:49 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
18-10-2024 | 00:59 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C21 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
17-10-2024 | 02:35 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G8 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
16-10-2024 | 01:00 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H6 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
15-10-2024 | 00:59 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H4 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. | ||||
14-10-2024 | 00:59 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H8 op Kuala Lumpur is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1R. |