Vlucht VF4221
Vlucht VF4221 uitgevoerd door Ajet is geland
VF4221 is een codeshared vlucht met TK4221 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kars (Kars Airport) naar Ankara (Ankara Esenboga International Airport) is 1 uur en 1 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kars naar Ankara is hemelsbreed 858 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Fly Armenia Airways. Naast vlucht VF4221 vliegen er nog meer vluchten van Kars naar Ankara. Dit zijn onder andere vlucht TK4221, TK7091, TK7093, TK7639, TK7641, XQ4221, XQ7091 en XQ7093.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 255 kilogram per persoon. Dit is 2.84 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VF4221
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 14:10 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 14:10 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:10 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:30 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:10 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:10 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 14:16 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:10 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:10 | 15:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:10 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:17 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 14:10 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:10 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:10 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:10 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:10 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:10 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:10 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 14:00 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 13:55 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A1 A1 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 13:55 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 13:55 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate A2 op Kars is gebruikt om vanaf te vertrekken. |