Vlucht MM91 uitgevoerd door Peach is geland
Vlucht MM91 heeft 5 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Izumisano (Kansai International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 5 uur en 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Izumisano naar Bangkok is hemelsbreed 4160 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Peach. De terminal waar vlucht MM91 van vertrekt is 2. Op Suvarnabhumi Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht MM91. Naast vlucht MM91 vliegen er nog meer vluchten van Izumisano naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AS7341, HA5378, JL727, NH5597, NH5959, PG4170, TG623 en TG673.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1238 kilogram per persoon. Dit is 13.76 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht MM91
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-05-2024 | 19:55 | 00:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
21-05-2024 | 19:55 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-05-2024 | 19:49 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-05-2024 | 20:06 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
18-05-2024 | 19:50 | 23:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
17-05-2024 | 20:12 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-05-2024 | 19:47 | 23:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
15-05-2024 | 20:20 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-05-2024 | 20:12 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-05-2024 | 20:07 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-05-2024 | 19:52 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-05-2024 | 20:16 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-05-2024 | 19:47 | 23:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-05-2024 | 19:47 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-05-2024 | 20:21 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-05-2024 | 21:06 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-05-2024 | 20:22 | 00:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 20:22 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-05-2024 | 19:47 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-05-2024 | 19:47 | 00:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
02-05-2024 | 19:47 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-05-2024 | 19:49 | 23:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 19:45 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-04-2024 | 20:16 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-04-2024 | 20:16 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-04-2024 | 20:39 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-04-2024 | 19:57 | 00:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 20:13 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-04-2024 | 20:13 | 00:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 19:45 | 23:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |