Vlucht HO3190
Vlucht HO3190 uitgevoerd door Juneyao Airlines is gepland
HO3190 is een codeshared vlucht met BR706 uitgevoerd door EVA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kaohsiung (Xiaogang) (Kaohsiung International Airport) naar Shanghai (Shanghai Pudong International Airport) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kaohsiung (Xiaogang) naar Shanghai is hemelsbreed 964 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Juneyao Airlines. De terminal waar vlucht HO3190 van vertrekt is I. De gate is 28. Naast vlucht HO3190 vliegen er nog meer vluchten van Kaohsiung (Xiaogang) naar Shanghai. Dit zijn vlucht 9C8878, BR2734, BR706, CI581, CI583 en HO1316.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 287 kilogram per persoon. Dit is 3.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht HO3190
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 17:08 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 16:48 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 31 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 16:52 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 16:52 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 16:55 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 32 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 16:53 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 17:01 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 16:45 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 16:42 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 16:39 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 16:52 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 16:51 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 17:03 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 16:50 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 25 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 16:50 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 25 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 16:50 | 19:05 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
29-10-2024 | 16:50 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 16:48 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 16:51 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 16:47 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 16:57 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 17:02 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 17:00 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 16:50 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-10-2024 | 17:09 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-10-2024 | 17:06 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-10-2024 | 16:55 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-10-2024 | 17:07 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-10-2024 | 16:38 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-10-2024 | 17:06 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. |