Vlucht CI583

Vlucht CI583 uitgevoerd door China Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Kaohsiung (Xiaogang) (Kaohsiung International Airport) naar Shanghai (Shanghai Pudong International Airport) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kaohsiung (Xiaogang) naar Shanghai is hemelsbreed 964 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door China Airlines. De terminal waar vlucht CI583 van vertrekt is I. De gate is 29. Naast vlucht CI583 vliegen er nog meer vluchten van Kaohsiung (Xiaogang) naar Shanghai. Dit zijn vlucht 9C8878, BR2734, BR706, CI581, HO1316 en HO3190.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 287 kilogram per persoon. Dit is 3.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CI583
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 16:54 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-03-2025 | 16:33 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2025 | 16:35 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-03-2025 | 16:47 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-03-2025 | 16:44 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-03-2025 | 16:43 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-03-2025 | 16:36 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-03-2025 | 16:45 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-03-2025 | 16:34 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-03-2025 | 16:36 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-03-2025 | 16:41 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-02-2025 | 16:44 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-02-2025 | 16:54 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-02-2025 | 16:38 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-02-2025 | 16:47 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-02-2025 | 16:41 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-02-2025 | 16:42 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-02-2025 | 16:46 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-02-2025 | 16:40 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-02-2025 | 16:48 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-02-2025 | 16:43 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2025 | 17:03 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
02-02-2025 | 16:36 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
30-01-2025 | 16:35 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-01-2025 | 16:33 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
26-01-2025 | 16:45 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
23-01-2025 | 16:45 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
20-01-2025 | 16:38 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
19-01-2025 | 16:39 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
16-01-2025 | 16:41 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. |