Vlucht UO123
Vlucht UO123 uitgevoerd door Hong Kong Express Airways is gepland
De geschatte vluchtduur van Kaohsiung (Xiaogang) (Kaohsiung International Airport) naar Islands, New Territories (Hong Kong International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kaohsiung (Xiaogang) naar Islands, New Territories is hemelsbreed 660 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Hong Kong Express Airways. De terminal waar vlucht UO123 van vertrekt is I. De gate is 24. De terminal waar vlucht UO123 aankomt uit Islands, New Territories is 1. Naast vlucht UO123 vliegen er nog meer vluchten van Kaohsiung (Xiaogang) naar Islands, New Territories. Dit zijn onder andere vlucht AE5213, AE5215, AE5311, BR845, BR849, CI931, CI933 en CI935.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.18 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UO123
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:52 | 16:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 15:06 | 16:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 14:37 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:44 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:51 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:57 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 15:51 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 15:30 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 14:49 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:51 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:51 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:52 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:30 | 15:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:44 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:45 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 14:51 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:46 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:55 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 15:33 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:51 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:58 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:44 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:57 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:54 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:52 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. |