Vlucht CI839 uitgevoerd door China Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Kaohsiung (Xiaogang) (Kaohsiung International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 3 uur en 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kaohsiung (Xiaogang) naar Bangkok is hemelsbreed 2291 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door China Airlines. De terminal waar vlucht CI839 van vertrekt is I. De gate is 27. Op Suvarnabhumi Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht CI839. Naast vlucht CI839 vliegen er nog meer vluchten van Kaohsiung (Xiaogang) naar Bangkok. Dit zijn vlucht PG4904, TG2689, TG631, WE5631 en WE689.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 682 kilogram per persoon. Dit is 7.58 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CI839
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 14:57 | 17:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-05-2024 | 15:02 | 17:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-05-2024 | 14:47 | 17:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-05-2024 | 15:01 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-05-2024 | 14:58 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-05-2024 | 14:57 | 17:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-05-2024 | 14:55 | 17:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-05-2024 | 14:50 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-05-2024 | 15:14 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-05-2024 | 15:02 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-05-2024 | 15:01 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-05-2024 | 14:53 | 17:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-05-2024 | 14:57 | 17:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-05-2024 | 15:02 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-05-2024 | 14:58 | 17:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-05-2024 | 14:57 | 17:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-05-2024 | 15:02 | 17:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 14:58 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 14:57 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 15:05 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 14:55 | 17:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 14:57 | 17:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 14:54 | 17:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 15:04 | 17:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 15:14 | 17:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 14:47 | 17:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 14:59 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 15:00 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 14:53 | 17:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 14:59 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 24 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. |