Vlucht CI839
Vlucht CI839 uitgevoerd door China Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Kaohsiung (Xiaogang) (Kaohsiung International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 3 uur en 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kaohsiung (Xiaogang) naar Bangkok is hemelsbreed 2291 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door China Airlines. De terminal waar vlucht CI839 van vertrekt is I. De gate is 30. Op Suvarnabhumi Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht CI839. Naast vlucht CI839 vliegen er nog meer vluchten van Kaohsiung (Xiaogang) naar Bangkok. Dit zijn vlucht PG4904, TG2689, TG631, WE5631 en WE689.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 682 kilogram per persoon. Dit is 7.58 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CI839
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 14:45 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-11-2024 | 14:49 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-11-2024 | 14:51 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 14:51 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 14:43 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 14:55 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:44 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:46 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:49 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:39 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 14:48 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate G1. | ||||
13-11-2024 | 14:48 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:47 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:45 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:45 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:57 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:50 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:50 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 28 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate F1. | ||||
06-11-2024 | 14:44 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:56 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 15:14 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:54 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:45 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:56 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:50 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:52 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 26 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E3. | ||||
28-10-2024 | 14:51 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 30 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:51 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 29 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 14:55 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 21 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 14:59 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Kaohsiung (Xiaogang) is gebruikt om vanaf te vertrekken. |