Vlucht FD3077
Vlucht FD3077 uitgevoerd door Thai AirAsia is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 49% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 4 minuten arriveert op de luchthaven in Chiang Mai. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Krabi (Krabi Airport) naar Chiang Mai (Chiang Mai International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Krabi naar Chiang Mai is hemelsbreed 1186 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Thai AirAsia. Naast vlucht FD3077 vliegen er nog meer vluchten van Krabi naar Chiang Mai. Dit zijn vlucht FD3071, FD3073, FD3075 en FD8275.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FD3077
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 15:25 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 11. | ||||
20-11-2024 | 15:30 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 05D. | ||||
18-11-2024 | 15:34 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate ARR. | ||||
17-11-2024 | 15:46 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 4 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate ARR. | ||||
13-11-2024 | 16:19 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 04D. | ||||
11-11-2024 | 15:39 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 4 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 11. | ||||
10-11-2024 | 15:25 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate ARR. | ||||
08-11-2024 | 15:27 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 06D. | ||||
06-11-2024 | 15:15 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 03D. | ||||
04-11-2024 | 15:25 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 04D. | ||||
03-11-2024 | 15:39 | 17:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De aankomst op was op gate ARR. | ||||
01-11-2024 | 15:20 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 05D. | ||||
30-10-2024 | 15:07 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate 05D. | ||||
28-10-2024 | 15:18 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 04D. | ||||
27-10-2024 | 15:20 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Krabi is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chiang Mai was op gate ARR. |