Vlucht TG9026
Vlucht TG9026 uitgevoerd door Thai Airways International is geland
TG9026 is een codeshared vlucht met TK1993 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Istanbul (Istanbul Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 3 uur en 10 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Istanbul naar Manchester is hemelsbreed 2667 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Thai Airways International. De terminal waar vlucht TG9026 aankomt uit Manchester is 1. De gate is 32. Naast vlucht TG9026 vliegen er nog meer vluchten van Istanbul naar Manchester. Dit zijn onder andere vlucht 6E4121, 6E4122, 6E4123, 6E4134, CX219, PK5991, PK5993 en PK5995.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 794 kilogram per persoon. Dit is 8.82 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TG9026
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-02-2025 | 08:43 | 09:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F5B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
04-02-2025 | 08:26 | 09:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B1A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 29. | ||||
03-02-2025 | 08:30 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B5A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
02-02-2025 | 08:41 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5B op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2025 | 08:42 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
31-01-2025 | 08:28 | 09:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B5B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
30-01-2025 | 08:29 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 25. | ||||
29-01-2025 | 09:02 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F5A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
28-01-2025 | 08:36 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F5A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 27. | ||||
27-01-2025 | 08:28 | 09:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B1B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 29. | ||||
26-01-2025 | 08:49 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F7B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 29. | ||||
25-01-2025 | 08:40 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1J op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
24-01-2025 | 08:37 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F5B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
23-01-2025 | 08:34 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B7A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 25. | ||||
22-01-2025 | 08:35 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B1B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
21-01-2025 | 08:39 | 09:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F5B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
20-01-2025 | 08:38 | 09:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 29. | ||||
19-01-2025 | 08:41 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
18-01-2025 | 08:45 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F8A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
17-01-2025 | 08:36 | 09:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B7A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
16-01-2025 | 08:43 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F8B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
15-01-2025 | 08:41 | 09:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F1A op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-01-2025 | 08:42 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 29. | ||||
13-01-2025 | 08:45 | 09:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
12-01-2025 | 08:35 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 25. | ||||
11-01-2025 | 08:57 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 32. | ||||
10-01-2025 | 08:46 | 10:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. | ||||
09-01-2025 | 08:41 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2B op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-01-2025 | 08:34 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B5A op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 27. | ||||
07-01-2025 | 09:28 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F1B op Istanbul is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 31. |