Vlucht UL3121
Vlucht UL3121 uitgevoerd door SriLankan Airlines is geland
UL3121 is een codeshared vlucht met QR240 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Istanbul (Istanbul Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 3 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Istanbul naar Doha is hemelsbreed 2756 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SriLankan Airlines. De terminal waar vlucht UL3121 van vertrekt is I. De gate is A2. Op Hamad International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht UL3121. Naast vlucht UL3121 vliegen er nog meer vluchten van Istanbul naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht AA8130, AS5818, B65565, BA2303, CX9240, CX9266, MH9078 en MH9320.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 820 kilogram per persoon. Dit is 9.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UL3121
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 13:52 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-11-2024 | 14:02 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate B1 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 13:59 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 14:03 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 14:01 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 13:57 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:13 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 13:55 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 13:55 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 14:13 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 13:57 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 13:55 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 13:50 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 13:48 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 13:58 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 13:50 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 13:52 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 13:59 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate B4 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 13:49 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B4 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 13:52 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 13:51 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A3 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:02 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:47 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. Gate A3 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:02 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 13:48 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B4 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 13:46 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B4 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 13:56 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 13:57 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 13:49 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate A2 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 13:46 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Istanbul is gebruikt om vanaf te vertrekken. |