Vlucht WN3777

Vlucht WN3777 uitgevoerd door Southwest Airlines is onderweg

Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport

Vertrokken: 17:36 17:25

Aankomst op Phoenix
Verenigde Staten - Phoenix Sky Harbor International Airport

Aankomst: 19:20

De vlucht heeft inmiddels 23% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 minuut arriveert op de luchthaven in Phoenix. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar Phoenix (Phoenix Sky Harbor International Airport) is 3 uur en 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar Phoenix is hemelsbreed 2390 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN3777 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar Phoenix. Dit zijn onder andere vlucht AA1541, AA1823, AA1980, AA2026, AA213, AA2318, AA2827 en AA2841.

Voorgaande vluchten van vlucht WN3777

DatumVertrekAankomstStatus
18-11-202417:3619:24geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B22 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D1.
17-11-202417:2419:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C16.
16-11-202417:0219:21geland
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C18.
15-11-202417:1919:25geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C9.
14-11-202417:2419:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C9.
11-11-202417:2319:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B20 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C9.
10-11-202417:5319:37geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D6.
09-11-202417:3519:24geland
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B20 op Indianapolis is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-11-202419:0320:40geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B20 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C2.
07-11-202418:1520:11geland
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B21 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D4.
03-11-202417:3719:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B17 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C8.
Vlucht WN3777 had op 08-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 20 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 27 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WN3777 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top