Vlucht 9E4913
Vlucht 9E4913 uitgevoerd door Endeavor Air is onderweg
Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport
Vertrokken: 19:43 18:51
De vlucht heeft inmiddels 28% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 34 minuten arriveert op de luchthaven in New York. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht 9E4913 heeft 1 uur en 14 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 1 uur en 15 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar New York is hemelsbreed 1060 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Endeavor Air. Naast vlucht 9E4913 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4680, 9E4738, 9E4749, 9E4843, 9E4889, 9E4897, 9E4926 en 9E4931.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 315 kilogram per persoon. Dit is 3.51 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 9E4913
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:43 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 82. | ||||
19-11-2024 | 18:43 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
18-11-2024 | 18:44 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 84. | ||||
17-11-2024 | 18:21 | 20:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 96. | ||||
15-11-2024 | 18:46 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 79. | ||||
14-11-2024 | 18:45 | 20:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 82. | ||||
13-11-2024 | 18:43 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 75. | ||||
12-11-2024 | 18:40 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 96. | ||||
11-11-2024 | 18:46 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 74. |