Vlucht AF8574
Vlucht AF8574 uitgevoerd door Air France is geland
Vertrokken van Indianapolis
Verenigde Staten - Indianapolis International Airport
Vertrokken: 11:36 11:40
AF8574 is een codeshared vlucht met YX5800 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Indianapolis (Indianapolis International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 2 uur en 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Indianapolis naar Boston is hemelsbreed 1313 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. Naast vlucht AF8574 vliegen er nog meer vluchten van Indianapolis naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I946, 9E4978, 9E5524, AA3467, AA3497, AA3681, AA3819 en AA4287.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 391 kilogram per persoon. Dit is 4.34 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF8574
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:36 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A5. | ||||
20-11-2024 | 11:34 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A6. | ||||
19-11-2024 | 11:35 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
18-11-2024 | 11:33 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
17-11-2024 | 10:57 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A22. | ||||
16-11-2024 | 12:16 | 14:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
15-11-2024 | 11:32 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A3. | ||||
14-11-2024 | 11:35 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
13-11-2024 | 11:34 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
12-11-2024 | 11:51 | 14:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A8. | ||||
11-11-2024 | 11:30 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
10-11-2024 | 11:32 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
08-11-2024 | 11:52 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A5. | ||||
07-11-2024 | 12:10 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A6. | ||||
02-11-2024 | 11:15 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A5. | ||||
26-10-2024 | 12:48 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
25-10-2024 | 11:44 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A5. | ||||
24-10-2024 | 11:52 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
23-10-2024 | 11:50 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
22-10-2024 | 11:50 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
21-10-2024 | 11:52 | 14:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A3. | ||||
19-10-2024 | 12:50 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A3. | ||||
18-10-2024 | 11:49 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. | ||||
17-10-2024 | 11:46 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A8. | ||||
16-10-2024 | 11:47 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A8. | ||||
15-10-2024 | 11:50 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. | ||||
14-10-2024 | 11:53 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
12-10-2024 | 12:53 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
11-10-2024 | 11:52 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
10-10-2024 | 11:47 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Indianapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. |