Vlucht TK4211
Vlucht TK4211 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Iğdır (Igdir Airport) naar Ankara (Ankara Esenboga International Airport) is 1 uur en 6 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Iğdır naar Ankara is hemelsbreed 926 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK4211 vliegen er nog meer vluchten van Iğdır naar Ankara. Dit zijn vlucht TK7099, TK7469, VF4211 en XQ7099.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 276 kilogram per persoon. Dit is 3.06 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK4211
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:03 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 14:07 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 13:55 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:12 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:03 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:04 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:07 | 15:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 14:02 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 14:17 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:15 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:20 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:09 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 13:55 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:19 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:16 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 14:02 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:56 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:20 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:04 | 15:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:05 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 13:55 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 13:59 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:22 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:04 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:03 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:05 | 15:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 14:17 | 16:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 14:20 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 15:05 | 16:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 14:22 | 16:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Iğdır is gebruikt om vanaf te vertrekken. |