Vlucht NZ9973

Vlucht NZ9973 uitgevoerd door Air New Zealand is onderweg
Vertrokken van Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport
Vertrokken: 09:46 09:48
De vlucht heeft inmiddels 34% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 22 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
NZ9973 is een codeshared vlucht met UA245 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 4 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Vancouver is hemelsbreed 3169 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ9973 van vertrekt is C. De gate is 34. Naast vlucht NZ9973 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AC1301, AC2001, AC2003, AC2101, AC5291, AC5592, AC7093 en AV2186.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 943 kilogram per persoon. Dit is 10.48 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ9973
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
09-03-2025 | 09:42 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 21 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E72. | ||||
08-03-2025 | 09:47 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 45 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
07-03-2025 | 09:44 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 36 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
06-03-2025 | 11:05 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 45 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
06-01-2025 | 10:20 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 4 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
05-01-2025 | 09:48 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 35 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
04-01-2025 | 09:47 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 5 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
03-01-2025 | 10:07 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 39 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
02-01-2025 | 09:43 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 12 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
01-01-2025 | 09:57 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 12 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
31-12-2024 | 09:43 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 43 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
30-12-2024 | 09:56 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
29-12-2024 | 10:08 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 36 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
28-12-2024 | 09:43 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 22 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
27-12-2024 | 10:01 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 36 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
26-12-2024 | 09:54 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 11 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
25-12-2024 | 10:14 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 4A op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
24-12-2024 | 10:00 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
23-12-2024 | 10:06 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 16 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
22-12-2024 | 09:43 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
21-12-2024 | 10:25 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
20-12-2024 | 09:46 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
19-12-2024 | 10:00 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E72. | ||||
26-10-2024 | 09:52 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 23 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
25-10-2024 | 09:42 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
24-10-2024 | 09:33 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 44 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
23-10-2024 | 09:44 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 31 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
22-10-2024 | 09:45 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 44 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
21-10-2024 | 09:44 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 32 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
20-10-2024 | 09:46 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 37 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. |