Vlucht NH6538
Vlucht NH6538 uitgevoerd door All Nippon Airways is geland
Vertrokken van Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport
Vertrokken: 11:38 10:15
Geland op Fort Lauderdale
Verenigde Staten - Fort Lauderdale-Hollywood International Airport
Aankomst: 15:01 13:48
Vlucht NH6538 heeft 1 uur en 13 minuten vertraging.
NH6538 is een codeshared vlucht met UA1068 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Fort Lauderdale (Fort Lauderdale-Hollywood International Airport) is 2 uur en 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Fort Lauderdale is hemelsbreed 1552 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH6538 van vertrekt is C. De gate is 2. De terminal waar vlucht NH6538 aankomt uit Fort Lauderdale is 1. De gate is C4. Naast vlucht NH6538 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Fort Lauderdale. Dit zijn onder andere vlucht 1I324, 1I443, 5Y8086, 5Y8087, AD7029, AD7033, AD7035 en AD7059.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 462 kilogram per persoon. Dit is 5.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH6538
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 11:38 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
23-11-2024 | 10:13 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
22-11-2024 | 10:14 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
21-11-2024 | 10:14 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
20-11-2024 | 10:09 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. | ||||
19-11-2024 | 10:11 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 34 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
18-11-2024 | 10:10 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. | ||||
17-11-2024 | 10:12 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
16-11-2024 | 10:09 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
15-11-2024 | 10:12 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 35 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. | ||||
14-11-2024 | 10:12 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 40 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
13-11-2024 | 10:12 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. | ||||
12-11-2024 | 10:15 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 12 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C1. | ||||
11-11-2024 | 10:09 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. | ||||
10-11-2024 | 10:10 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C1. | ||||
09-11-2024 | 10:08 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 15 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C1. | ||||
08-11-2024 | 10:10 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 11 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
07-11-2024 | 10:09 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
06-11-2024 | 10:06 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 40 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
05-11-2024 | 10:19 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 35 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C4. | ||||
04-11-2024 | 10:06 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 41 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C1. | ||||
03-11-2024 | 10:26 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C1. | ||||
02-11-2024 | 14:25 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. | ||||
31-10-2024 | 14:18 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 3 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
28-10-2024 | 14:15 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 20 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
27-10-2024 | 14:21 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C6. | ||||
26-10-2024 | 10:09 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
25-10-2024 | 11:28 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 15 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C1. | ||||
24-10-2024 | 10:07 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C3. | ||||
23-10-2024 | 11:03 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Fort Lauderdale was op gate C2. |