Vlucht NZ6560

Vlucht NZ6560 uitgevoerd door Air New Zealand is gepland
NZ6560 is een codeshared vlucht met UA2737 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) is 2 uur en 3 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Detroit is hemelsbreed 1731 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ6560 van vertrekt is C. De gate is 30. De terminal waar vlucht NZ6560 aankomt uit Detroit is N. De gate is D4. Naast vlucht NZ6560 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Detroit. Dit zijn onder andere vlucht 5Y8586, 5Y8588, AF2139, AF2536, AF2575, AF2576, AF2580 en AF2627.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 515 kilogram per persoon. Dit is 5.72 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ6560
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-03-2025 | 20:02 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D4. | ||||
21-03-2025 | 20:00 | 23:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D1. | ||||
20-03-2025 | 20:03 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
19-03-2025 | 20:30 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
18-03-2025 | 19:55 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 5 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D8. | ||||
17-03-2025 | 20:18 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 5 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D8. | ||||
15-03-2025 | 21:51 | 01:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 44 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D5. | ||||
14-03-2025 | 20:05 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 31 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D1. | ||||
13-03-2025 | 23:47 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D4. | ||||
12-03-2025 | 19:55 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D4. | ||||
11-03-2025 | 19:57 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
10-03-2025 | 20:14 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
09-03-2025 | 20:00 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 36 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D4. | ||||
07-03-2025 | 20:04 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 1 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D2. | ||||
05-03-2025 | 18:28 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 37 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D4. | ||||
04-03-2025 | 18:42 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
03-03-2025 | 18:29 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
02-03-2025 | 18:28 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 1 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D2. | ||||
01-03-2025 | 18:51 | 22:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
28-02-2025 | 18:38 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 3 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D2. | ||||
27-02-2025 | 18:34 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D4. | ||||
26-02-2025 | 18:26 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D2. | ||||
25-02-2025 | 18:28 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 32 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
24-02-2025 | 18:44 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 17 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D8. | ||||
23-02-2025 | 18:33 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 32 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D8. | ||||
22-02-2025 | 18:04 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 24 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D2. | ||||
21-02-2025 | 18:27 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D2. | ||||
20-02-2025 | 18:55 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D6. | ||||
19-02-2025 | 18:30 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D1. | ||||
18-02-2025 | 19:32 | 23:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 32 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D8. |