Vlucht NH6540 uitgevoerd door All Nippon Airways is onderweg
Vertrokken van Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport
Vertrokken: 12:15 12:10
Aankomst op Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport
Aankomst: 13:35
De vlucht heeft inmiddels 44% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 48 minuten arriveert op de luchthaven in Dallas-Fort Worth. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht NH6540 heeft 15 minuten vertraging
NH6540 is een codeshared vlucht met YV6326 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) is 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Dallas-Fort Worth is hemelsbreed 362 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH6540 van vertrekt is B. De gate is 17. Naast vlucht NH6540 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Dallas-Fort Worth. Dit zijn onder andere vlucht 1I326, 1I596, 1I738, 5D2682, AA1024, AA1025, AA1030 en AA1048.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 108 kilogram per persoon. Dit is 1.2 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH6540
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
16-05-2024 | 12:10 | 13:35 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-05-2024 | 12:14 | 13:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
14-05-2024 | 12:40 | 14:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
13-05-2024 | 13:04 | 14:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
12-05-2024 | 15:46 | 17:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
11-05-2024 | 12:06 | 13:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 43 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
10-05-2024 | 12:12 | 13:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 36 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
09-05-2024 | 12:11 | 13:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
08-05-2024 | 12:42 | 14:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 31 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
07-05-2024 | 12:06 | 13:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 31 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E9. | ||||
06-05-2024 | 12:10 | 13:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
05-05-2024 | 13:25 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 30 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
04-05-2024 | 13:15 | 14:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
03-05-2024 | 14:39 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 28 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
02-05-2024 | 12:10 | 13:35 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
01-05-2024 | 12:09 | 13:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 42 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
30-04-2024 | 12:42 | 13:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 28 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
29-04-2024 | 12:14 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
28-04-2024 | 12:28 | 14:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 17 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E9. | ||||
27-04-2024 | 14:21 | 15:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 28 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
26-04-2024 | 16:14 | 18:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 17 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
25-04-2024 | 12:07 | 13:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 7 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
24-04-2024 | 12:09 | 13:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 35 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
23-04-2024 | 12:02 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is E en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 24 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
22-04-2024 | 12:20 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
21-04-2024 | 13:32 | 14:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 29 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
20-04-2024 | 12:10 | 13:35 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
19-04-2024 | 12:10 | 13:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 26 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E4. | ||||
18-04-2024 | 12:54 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 32 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E8. | ||||
17-04-2024 | 12:55 | 14:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate E5. |