Vlucht AC6248

Vlucht AC6248 uitgevoerd door Air Canada is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 37% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 5 uur en 34 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AC6248 heeft 13 minuten vertraging.
AC6248 is een codeshared vlucht met NH116 uitgevoerd door All Nippon Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 9 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar Vancouver is hemelsbreed 7558 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC6248 van vertrekt is 3. De gate is 111. Naast vlucht AC6248 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar Vancouver. Dit zijn vlucht NH116 en UA7994.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2250 kilogram per persoon. Dit is 24.99 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht AC6248
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
09-03-2025 | 22:04 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
08-03-2025 | 22:00 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
07-03-2025 | 21:59 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
06-03-2025 | 21:55 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
05-03-2025 | 22:01 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
04-03-2025 | 22:23 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
03-03-2025 | 22:09 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
02-03-2025 | 21:53 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 105 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
01-03-2025 | 22:23 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
28-02-2025 | 22:11 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
27-02-2025 | 22:05 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
26-02-2025 | 21:59 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
25-02-2025 | 21:58 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
24-02-2025 | 22:09 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 105 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
23-02-2025 | 22:05 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
22-02-2025 | 21:59 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
21-02-2025 | 22:08 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
20-02-2025 | 22:21 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
19-02-2025 | 22:10 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 111 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
18-02-2025 | 22:03 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
17-02-2025 | 22:11 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
16-02-2025 | 22:01 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
15-02-2025 | 22:02 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
14-02-2025 | 22:26 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 139 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
13-02-2025 | 22:21 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 105 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
12-02-2025 | 22:04 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
11-02-2025 | 22:06 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
10-02-2025 | 22:11 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
09-02-2025 | 22:01 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
08-02-2025 | 22:11 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 109 op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. |