Vlucht UA7907

Vlucht UA7907 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vlucht UA7907 heeft 11 minuten vertraging.
UA7907 is een codeshared vlucht met NQ859 uitgevoerd door Air Japan. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.
De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar Islands, New Territories (Hong Kong International Airport) is 3 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar Islands, New Territories is hemelsbreed 2901 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA7907 van vertrekt is 2. De gate is 68. Naast vlucht UA7907 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar Islands, New Territories. Dit zijn onder andere vlucht AS7333, CX543, CX549, CX5623, CX5625, CX5629, CX6321 en CX873.
De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar Islands, New Territories (Hong Kong International Airport) is 3 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar Islands, New Territories is hemelsbreed 2901 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA7907 van vertrekt is 2. De gate is 68. Naast vlucht UA7907 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar Islands, New Territories. Dit zijn onder andere vlucht AS7333, CX543, CX549, CX5623, CX5625, CX5629, CX6321 en CX873.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 863 kilogram per persoon. Dit is 9.59 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA7907
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 08:53 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-03-2025 | 08:47 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-03-2025 | 08:55 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 69 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-03-2025 | 08:48 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2025 | 08:57 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 702 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-03-2025 | 08:55 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-03-2025 | 09:22 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 69 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-03-2025 | 08:59 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 69 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-03-2025 | 08:53 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-03-2025 | 08:51 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-03-2025 | 08:49 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-03-2025 | 08:48 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-03-2025 | 08:56 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-03-2025 | 08:50 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-03-2025 | 09:01 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 69 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-03-2025 | 08:50 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 67A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-03-2025 | 08:48 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-03-2025 | 08:51 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-03-2025 | 08:52 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-03-2025 | 08:52 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-03-2025 | 08:47 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-03-2025 | 08:55 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-03-2025 | 08:49 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-03-2025 | 08:49 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-02-2025 | 08:57 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-02-2025 | 08:47 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-02-2025 | 08:50 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 66 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-02-2025 | 08:47 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-02-2025 | 08:46 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-02-2025 | 08:55 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 68 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. |