Vlucht 3U7052
Vlucht 3U7052 uitgevoerd door Sichuan Airlines is geland
3U7052 is een codeshared vlucht met CZ386 uitgevoerd door China Southern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar Huadu, Guangzhou (Guangzhou Baiyun International Airport) is 3 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar Huadu, Guangzhou is hemelsbreed 2885 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Sichuan Airlines. De terminal waar vlucht 3U7052 van vertrekt is 3. De gate is 106A. Naast vlucht 3U7052 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar Huadu, Guangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U7014, CA6700, CZ3086, CZ386, CZ7801, JL5031, JL5061 en JL5063.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 859 kilogram per persoon. Dit is 9.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 3U7052
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 15:24 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-11-2024 | 15:22 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 15:19 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 15:10 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 110 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 15:26 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 15:16 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 15:31 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 15:21 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 16:08 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 105 op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 15:26 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 15:21 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 15:21 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 15:21 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 15:35 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 15:17 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 15:21 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106A op Ota, Tokyo is gebruikt om vanaf te vertrekken. |