Vlucht VZ315
Vlucht VZ315 uitgevoerd door Thai Vietjet Air is gepland
De geschatte vluchtduur van Phuket (Phuket International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Phuket naar Bangkok is hemelsbreed 675 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Thai Vietjet Air. Naast vlucht VZ315 vliegen er nog meer vluchten van Phuket naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AA8186, AA8187, AC7427, AC7461, AC7463, AF4389, AY6862 en AY6864.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 201 kilogram per persoon. Dit is 2.23 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VZ315
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:27 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate 4 op Phuket is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 09:05 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 09:19 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
18-11-2024 | 09:21 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 09:03 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 09:03 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 08:57 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 09:05 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 09:10 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 5 op Phuket is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B1. | ||||
12-11-2024 | 09:03 | 10:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 09:10 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 10:06 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. Gate 5 op Phuket is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 09:04 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 09:12 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 09:22 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 09:29 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 09:00 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 09:10 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 08:56 | 10:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 08:57 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 09:03 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 5 op Phuket is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A1. | ||||
31-10-2024 | 09:05 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 08:50 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 09:10 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 08:58 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 09:04 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
25-10-2024 | 09:09 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
24-10-2024 | 09:06 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
23-10-2024 | 09:03 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
22-10-2024 | 08:52 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A4. |