Vlucht PR3727 uitgevoerd door Philippine Airlines is gepland
Vlucht PR3727 heeft 2 minuten vertraging
PR3727 is een codeshared vlucht met PG278 uitgevoerd door Bangkok Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Phuket (Phuket International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Phuket naar Bangkok is hemelsbreed 675 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Philippine Airlines. Naast vlucht PR3727 vliegen er nog meer vluchten van Phuket naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AA8186, AA8187, AC7427, AF4389, AY6862, AY6870, AY6872 en B66515.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 201 kilogram per persoon. Dit is 2.23 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht PR3727
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 19:15 | 20:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
17-05-2024 | 19:17 | 20:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
16-05-2024 | 19:16 | 20:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-05-2024 | 20:13 | 21:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. | ||||
14-05-2024 | 19:25 | 21:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 20:07 | 21:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. | ||||
12-05-2024 | 19:08 | 20:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-05-2024 | 19:08 | 20:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-05-2024 | 20:45 | 22:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. | ||||
09-05-2024 | 20:14 | 21:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. | ||||
08-05-2024 | 19:03 | 20:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-05-2024 | 19:57 | 21:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 20:06 | 21:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 19:36 | 21:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
04-05-2024 | 19:28 | 20:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
03-05-2024 | 19:19 | 20:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
02-05-2024 | 19:24 | 20:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
01-05-2024 | 20:05 | 21:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 19:32 | 21:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 19:21 | 20:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 20:20 | 21:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 19:15 | 20:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 19:10 | 20:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-04-2024 | 19:30 | 21:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 20:49 | 22:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 19:27 | 21:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 20:02 | 21:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 19:15 | 20:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 19:11 | 20:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-04-2024 | 19:31 | 21:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. |