Vlucht 3U7080
Vlucht 3U7080 uitgevoerd door Sichuan Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 25% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 12 minuten arriveert op de luchthaven in Huadu, Guangzhou. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
3U7080 is een codeshared vlucht met CZ3050 uitgevoerd door China Southern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Soc Son, Hanoi (Noi Bai International Airport) naar Huadu, Guangzhou (Guangzhou Baiyun International Airport) is 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Soc Son, Hanoi naar Huadu, Guangzhou is hemelsbreed 808 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Sichuan Airlines. De terminal waar vlucht 3U7080 van vertrekt is T2. Naast vlucht 3U7080 vliegen er nog meer vluchten van Soc Son, Hanoi naar Huadu, Guangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U7078, 3U7082, 3U7086, CA3842, CA7982, CZ3050, CZ372 en CZ7951.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 240 kilogram per persoon. Dit is 2.67 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 3U7080
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:45 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
20-11-2024 | 11:50 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
19-11-2024 | 11:42 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
18-11-2024 | 11:45 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
17-11-2024 | 12:10 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
16-11-2024 | 11:45 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
15-11-2024 | 12:18 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
14-11-2024 | 11:49 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
13-11-2024 | 11:45 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
12-11-2024 | 11:45 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
11-11-2024 | 11:45 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
10-11-2024 | 13:05 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
09-11-2024 | 11:45 | 14:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
08-11-2024 | 13:20 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. |