Vlucht AA659

Vlucht AA659 uitgevoerd door American Airlines is geland

Vertrokken van Grand Rapids
Verenigde Staten - Gerald R. Ford International Airport

Vertrokken: 07:28 07:24

Geland op Phoenix
Verenigde Staten - Phoenix Sky Harbor International Airport

Aankomst: 09:50 09:36


De geschatte vluchtduur van Grand Rapids (Gerald R. Ford International Airport) naar Phoenix (Phoenix Sky Harbor International Airport) is 3 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Grand Rapids naar Phoenix is hemelsbreed 2528 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Op Phoenix Sky Harbor International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AA659. Naast vlucht AA659 vliegen er nog meer vluchten van Grand Rapids naar Phoenix. Dit zijn vlucht AA1408, AA2604, AS4187, AS4302, AS6312 en AS6431.

Voorgaande vluchten van vlucht AA659

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202407:2809:50geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B8.
20-11-202407:3509:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A9.
19-11-202407:3509:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A18.
18-11-202407:4009:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B11.
17-11-202407:3210:30geland
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B9.
16-11-202407:3509:57geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A23.
15-11-202407:3609:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A8.
14-11-202407:3009:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B13.
13-11-202407:3709:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B13.
12-11-202407:3709:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B11.
11-11-202407:3609:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A8.
10-11-202407:3609:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A28.
09-11-202407:5209:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A13.
08-11-202407:3610:01geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate B9.
07-11-202407:3409:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. De aankomst op was op gate A21.
06-11-202407:3409:55geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate B3 op Grand Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate A27.
Vlucht AA659 had op 17-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 38 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 16 vluchten is 13 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA659 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top