Vlucht HA2817

Vlucht HA2817 uitgevoerd door Hawaiian Airlines is geland
Vlucht HA2817 heeft 27 minuten vertraging.
HA2817 is een codeshared vlucht met CI117 uitgevoerd door China Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Fukuoka (Fukuoka Airport) naar Taipei (Taiwan Taoyuan International Airport) is 2 uur en 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fukuoka naar Taipei is hemelsbreed 1300 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Hawaiian Airlines. De terminal waar vlucht HA2817 van vertrekt is I. De gate is 54. Naast vlucht HA2817 vliegen er nog meer vluchten van Fukuoka naar Taipei. Dit zijn onder andere vlucht BR101, BR105, CI111, CI117, CI129, HA2819, HA2841 en IT241.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 387 kilogram per persoon. Dit is 4.3 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht HA2817
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 20:47 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D5R. | ||||
23-03-2025 | 21:10 | 22:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D9. | ||||
22-03-2025 | 20:59 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D5R. | ||||
21-03-2025 | 20:37 | 22:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 58 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D7. | ||||
20-03-2025 | 20:44 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
18-03-2025 | 21:06 | 22:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A8. | ||||
17-03-2025 | 21:06 | 22:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A8. | ||||
16-03-2025 | 20:50 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D8. | ||||
15-03-2025 | 21:06 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
14-03-2025 | 21:06 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 57 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D5. | ||||
13-03-2025 | 20:51 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
12-03-2025 | 20:49 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D8. | ||||
11-03-2025 | 20:56 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
10-03-2025 | 20:37 | 22:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D8. | ||||
09-03-2025 | 20:45 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D9. | ||||
08-03-2025 | 20:52 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D9. | ||||
07-03-2025 | 20:52 | 22:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 57 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D4. | ||||
06-03-2025 | 20:54 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
05-03-2025 | 21:08 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A9. | ||||
04-03-2025 | 20:53 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D8. | ||||
03-03-2025 | 20:53 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A7. | ||||
02-03-2025 | 20:53 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D8. | ||||
01-03-2025 | 20:58 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A7. | ||||
28-02-2025 | 20:53 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 57 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D2. | ||||
27-02-2025 | 20:49 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D5R. | ||||
26-02-2025 | 20:56 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D5R. | ||||
25-02-2025 | 20:27 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 57 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D5. | ||||
24-02-2025 | 20:57 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 54 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A7. | ||||
23-02-2025 | 21:23 | 23:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 58 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D1. | ||||
22-02-2025 | 21:02 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 56 op Fukuoka is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate C1. |