Vlucht LH6794
Vlucht LH6794 uitgevoerd door Lufthansa is geland
Geland op Montréal
Canada - Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport
Aankomst: 12:07 11:55
Vlucht LH6794 heeft 12 minuten vertraging.
LH6794 is een codeshared vlucht met AC845 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Frankfurt (Frankfurt Airport) naar Montréal (Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport) is 7 uur en 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Frankfurt naar Montréal is hemelsbreed 5855 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH6794 van vertrekt is 1. De gate is B44. Op Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LH6794. Naast vlucht LH6794 vliegen er nog meer vluchten van Frankfurt naar Montréal. Dit zijn onder andere vlucht A33076, A33078, AC845, AC9099, AC9633, LH474, LH478 en LH6750.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1742 kilogram per persoon. Dit is 19.36 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht LH6794
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:59 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate B44 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 09:37 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B43 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 09:55 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate B23 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 09:52 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate B46 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 09:42 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate B42 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 09:45 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B48 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 13:38 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 31 minuten vertraging. Gate B48 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 09:50 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B43 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 11:45 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. Gate B61 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 09:42 | 12:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate B44 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 09:49 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate B28 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 09:53 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B23 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 09:44 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B44 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 09:40 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B23 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 09:55 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B43 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 09:43 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B44 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 10:05 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B43 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 09:46 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B42 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 09:45 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B44 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 09:44 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B48 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 09:42 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B48 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 09:48 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate B43 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 09:41 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B45 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 10:12 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate B26 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 09:43 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B28 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 09:41 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate B46 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 09:55 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate B46 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 09:52 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B42 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 09:55 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate B44 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 10:01 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B46 op Frankfurt is gebruikt om vanaf te vertrekken. |