Vlucht DL389
Vlucht DL389 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Shanghai (Shanghai Pudong International Airport) is 14 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Shanghai is hemelsbreed 11461 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL389 van vertrekt is M. De gate is A30. De terminal waar vlucht DL389 aankomt uit Shanghai is 1. De gate is 21. Naast vlucht DL389 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Shanghai. Dit zijn vlucht CZ1021, MU4615 en MU8890.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 3411 kilogram per persoon. Dit is 37.9 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht DL389
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:57 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 21. | ||||
20-11-2024 | 09:59 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
19-11-2024 | 09:59 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
18-11-2024 | 09:55 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 19. | ||||
17-11-2024 | 09:54 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
16-11-2024 | 12:27 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 24. | ||||
16-11-2024 | 12:27 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 22. | ||||
14-11-2024 | 09:58 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
13-11-2024 | 09:55 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
12-11-2024 | 09:54 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 19. | ||||
11-11-2024 | 09:58 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
10-11-2024 | 10:08 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A38 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
09-11-2024 | 10:03 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 21. | ||||
08-11-2024 | 10:03 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
07-11-2024 | 10:32 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 22. | ||||
06-11-2024 | 09:59 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A38 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 22. | ||||
05-11-2024 | 10:12 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A50 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
04-11-2024 | 10:00 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
03-11-2024 | 10:15 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A38 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 22. | ||||
02-11-2024 | 10:43 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A38 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
01-11-2024 | 10:43 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 23. | ||||
31-10-2024 | 10:46 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 19. | ||||
30-10-2024 | 10:59 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A56 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 19. | ||||
29-10-2024 | 10:47 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. | ||||
28-10-2024 | 10:42 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 21. | ||||
27-10-2024 | 10:44 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 19. | ||||
26-10-2024 | 10:47 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A36 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
25-10-2024 | 09:56 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A36 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
24-10-2024 | 10:07 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 18. | ||||
23-10-2024 | 10:03 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Shanghai was op gate 20. |