Vlucht KE3237
Vlucht KE3237 uitgevoerd door Korean Air is gepland
KE3237 is een codeshared vlucht met 9E5274 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Philadelphia is hemelsbreed 728 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE3237 van vertrekt is M. De gate is B11. Naast vlucht KE3237 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I244, 1I322, 1I569, 9E4691, 9E4993, 9E5008, 9E5274 en AA1064.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 217 kilogram per persoon. Dit is 2.41 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE3237
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:00 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B3 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
20-11-2024 | 10:02 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
19-11-2024 | 10:04 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
18-11-2024 | 10:01 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
17-11-2024 | 10:05 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
16-11-2024 | 10:05 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
15-11-2024 | 10:06 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
14-11-2024 | 10:19 | 12:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
13-11-2024 | 10:10 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
12-11-2024 | 10:11 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
11-11-2024 | 10:08 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
10-11-2024 | 10:19 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A5 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
09-11-2024 | 10:10 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
08-11-2024 | 10:16 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
07-11-2024 | 11:13 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A78 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
06-11-2024 | 10:25 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A71 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
05-11-2024 | 10:02 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A76 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
04-11-2024 | 10:13 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
03-11-2024 | 10:11 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
02-11-2024 | 15:39 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A69 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
01-11-2024 | 15:47 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
31-10-2024 | 15:49 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A53 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
30-10-2024 | 15:46 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A59 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
29-10-2024 | 16:29 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A59 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
28-10-2024 | 16:13 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A59 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
27-10-2024 | 16:16 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A57 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
26-10-2024 | 15:49 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A63 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
25-10-2024 | 14:54 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A57 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
24-10-2024 | 14:47 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A57 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
23-10-2024 | 14:49 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A57 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. |