Vlucht KL5379
Vlucht KL5379 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
Vertrekt van Detroit
Verenigde Staten - Detroit Metropolitan Wayne County Airport
Vertrekt: 21:46 16:45
Vlucht KL5379 heeft 1 minuut vertraging.
KL5379 is een codeshared vlucht met OO3869 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Chicago is hemelsbreed 366 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL5379 van vertrekt is M. De gate is B15. Naast vlucht KL5379 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I239, 1I250, 1I252, 1I387, 1I458, 1I527, 1I536 en 1I538.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 109 kilogram per persoon. Dit is 1.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL5379
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:33 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
19-11-2024 | 17:39 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B19 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A10. | ||||
18-11-2024 | 17:57 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate B15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
17-11-2024 | 17:35 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
16-11-2024 | 17:55 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate B21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A10. | ||||
15-11-2024 | 17:32 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
14-11-2024 | 18:32 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. Gate B21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
13-11-2024 | 17:33 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
12-11-2024 | 17:34 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
11-11-2024 | 17:32 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A5. | ||||
10-11-2024 | 17:43 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A10. | ||||
09-11-2024 | 17:40 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A17 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
08-11-2024 | 17:41 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
07-11-2024 | 17:39 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A5. | ||||
06-11-2024 | 17:39 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
05-11-2024 | 17:47 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A5. | ||||
04-11-2024 | 17:57 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
03-11-2024 | 17:35 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
02-11-2024 | 17:35 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A53 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
01-11-2024 | 17:39 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
31-10-2024 | 17:36 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A51 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
30-10-2024 | 17:35 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
29-10-2024 | 18:49 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A10. | ||||
28-10-2024 | 17:35 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
27-10-2024 | 17:35 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A49 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. |