Vlucht KL6077

Vlucht KL6077 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
KL6077 is een codeshared vlucht met DL16 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Londen (London Heathrow Airport) is 7 uur en 11 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Londen is hemelsbreed 6044 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6077 van vertrekt is M. De gate is A36. De terminal waar vlucht KL6077 aankomt uit Londen is 3. De gate is 24. Naast vlucht KL6077 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Londen. Dit zijn onder andere vlucht AF3639, AF3675, AF9092, DL16, DL18, DL186, DL9918 en KL6105.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1799 kilogram per persoon. Dit is 19.99 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht KL6077
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-02-2025 | 19:50 | 08:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 16. | ||||
20-02-2025 | 18:30 | 06:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
19-02-2025 | 18:24 | 07:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A60 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 28. | ||||
18-02-2025 | 18:30 | 07:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A28 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 24. | ||||
17-02-2025 | 18:23 | 06:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A36 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 30. | ||||
16-02-2025 | 18:51 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 25. | ||||
15-02-2025 | 18:23 | 06:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 16. | ||||
14-02-2025 | 18:20 | 06:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
13-02-2025 | 18:19 | 07:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 19. | ||||
12-02-2025 | 18:18 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
11-02-2025 | 18:21 | 06:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 28. | ||||
10-02-2025 | 19:43 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A66 op Detroit is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-02-2025 | 18:17 | 07:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A28 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 30. | ||||
08-02-2025 | 18:25 | 07:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A36 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 32. | ||||
07-02-2025 | 18:25 | 06:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 25. | ||||
06-02-2025 | 18:16 | 06:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A54 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 19. | ||||
05-02-2025 | 18:20 | 06:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A50 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 17. | ||||
04-02-2025 | 18:18 | 06:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A50 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 19. | ||||
03-02-2025 | 18:16 | 06:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A50 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 25. | ||||
02-02-2025 | 18:28 | 06:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A30 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 31. | ||||
01-02-2025 | 18:17 | 06:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 29. | ||||
31-01-2025 | 18:53 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
30-01-2025 | 18:13 | 06:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A50 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 22. | ||||
29-01-2025 | 18:15 | 06:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A54 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 42. | ||||
28-01-2025 | 18:16 | 06:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A34 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 5. | ||||
27-01-2025 | 18:17 | 06:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 20. | ||||
26-01-2025 | 18:17 | 06:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 17. | ||||
25-01-2025 | 18:17 | 06:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A46 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
24-01-2025 | 18:26 | 06:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 16. | ||||
23-01-2025 | 18:16 | 06:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A28 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 28. |