Vlucht UL3521
Vlucht UL3521 uitgevoerd door SriLankan Airlines is gepland
UL3521 is een codeshared vlucht met QR21 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Doha (Hamad International Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 6 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Doha naar Manchester is hemelsbreed 5410 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SriLankan Airlines. Op Manchester Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht UL3521. De terminal waar vlucht UL3521 aankomt uit Manchester is 2. Naast vlucht UL3521 vliegen er nog meer vluchten van Doha naar Manchester. Dit zijn onder andere vlucht BA5807, BA5811, BA5813, MH4100, MH4102, MH4104, QR21 en QR23.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1610 kilogram per persoon. Dit is 17.89 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UL3521
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 01:42 | 06:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A10. | ||||
20-11-2024 | 01:25 | 05:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C7 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 204. | ||||
19-11-2024 | 01:30 | 05:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
18-11-2024 | 01:26 | 05:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A6. | ||||
17-11-2024 | 01:39 | 06:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
16-11-2024 | 01:40 | 05:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
15-11-2024 | 01:30 | 05:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A10. | ||||
14-11-2024 | 01:27 | 05:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
13-11-2024 | 01:29 | 05:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
12-11-2024 | 01:22 | 05:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A6. | ||||
11-11-2024 | 01:27 | 05:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A12. | ||||
10-11-2024 | 01:45 | 06:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C7 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
09-11-2024 | 01:45 | 05:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
08-11-2024 | 01:34 | 06:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A12. | ||||
07-11-2024 | 01:54 | 06:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A12. | ||||
06-11-2024 | 01:37 | 05:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
05-11-2024 | 01:41 | 06:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C8 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A12. | ||||
04-11-2024 | 01:55 | 06:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B1 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A12. | ||||
03-11-2024 | 01:32 | 05:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
02-11-2024 | 01:43 | 06:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A10. | ||||
01-11-2024 | 01:43 | 05:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C7 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A12. | ||||
31-10-2024 | 01:46 | 05:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A12. | ||||
30-10-2024 | 01:49 | 05:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
29-10-2024 | 01:54 | 06:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate A6. | ||||
28-10-2024 | 01:25 | 05:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A6. | ||||
27-10-2024 | 01:20 | 05:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A12. | ||||
26-10-2024 | 01:15 | 06:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
25-10-2024 | 01:23 | 06:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
24-10-2024 | 01:19 | 06:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A12. | ||||
23-10-2024 | 01:54 | 07:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Doha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 204. |