Vlucht AA8272
Vlucht AA8272 uitgevoerd door American Airlines is gepland
AA8272 is een codeshared vlucht met QR836 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Doha (Hamad International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 6 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Doha naar Bangkok is hemelsbreed 5279 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA8272 vliegen er nog meer vluchten van Doha naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AA8146, AA8160, AA8162, AA8168, AA8170, AA8229, AA8266 en AS5718.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1571 kilogram per persoon. Dit is 17.46 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht AA8272
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 02:30 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 02:28 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 02:32 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 02:37 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 02:29 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 02:30 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 02:37 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 02:29 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 02:27 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 02:38 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 02:42 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 02:39 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
09-11-2024 | 02:29 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 02:33 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 02:31 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 02:29 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 02:31 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 02:34 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 02:35 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 02:36 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 02:33 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 02:35 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 02:36 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
29-10-2024 | 02:33 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 02:41 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 02:31 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 02:16 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 02:19 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-10-2024 | 02:23 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
23-10-2024 | 02:12 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |