Vlucht QK8789
Vlucht QK8789 uitgevoerd door Jazz Aviation is gepland
Vertrekt van Washington
Verenigde Staten - Ronald Reagan Washington National Airport
Vertrekt: 20:50 20:40
Vlucht QK8789 heeft 10 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Washington (Ronald Reagan Washington National Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Washington naar Toronto is hemelsbreed 578 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jazz Aviation. De terminal waar vlucht QK8789 van vertrekt is 1. De gate is A3. Naast vlucht QK8789 vliegen er nog meer vluchten van Washington naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht AA5665, AA5667, AC8781, AC8783, AC8785, AC8787, AC8789 en AC8791.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 172 kilogram per persoon. Dit is 1.91 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QK8789
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 20:39 | 22:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84. | ||||
19-11-2024 | 20:18 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F32. | ||||
18-11-2024 | 20:52 | 22:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F88. | ||||
17-11-2024 | 20:28 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84. | ||||
16-11-2024 | 20:34 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84. | ||||
15-11-2024 | 20:22 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86. | ||||
14-11-2024 | 20:42 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87. | ||||
13-11-2024 | 20:20 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84. | ||||
12-11-2024 | 20:36 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F88. | ||||
11-11-2024 | 20:30 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
10-11-2024 | 20:33 | 22:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
08-11-2024 | 20:27 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
07-11-2024 | 20:25 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
06-11-2024 | 20:26 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
05-11-2024 | 20:33 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
04-11-2024 | 20:39 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86. | ||||
03-11-2024 | 20:36 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F88. | ||||
01-11-2024 | 20:27 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86. | ||||
31-10-2024 | 20:35 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86. | ||||
30-10-2024 | 21:16 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87. | ||||
29-10-2024 | 20:18 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F32. | ||||
28-10-2024 | 20:20 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87. | ||||
27-10-2024 | 18:44 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84. | ||||
30-04-2024 | 20:57 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84. | ||||
29-04-2024 | 20:37 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
28-04-2024 | 20:41 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
27-04-2024 | 20:38 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87. | ||||
26-04-2024 | 20:36 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
25-04-2024 | 20:34 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. | ||||
24-04-2024 | 22:19 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Washington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99. |