Vlucht AA8250

Vlucht AA8250 uitgevoerd door American Airlines is onderweg

Vertrokken van Dhaka
Bangladesh - Shahjalal International Airport

Vertrokken: 03:29 03:20

Aankomst op Doha
Qatar - Hamad International Airport

Aankomst: 06:15

De vlucht heeft inmiddels 75% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 32 minuten arriveert op de luchthaven in Doha. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


AA8250 is een codeshared vlucht met QR639 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Dhaka (Shahjalal International Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 5 uur en 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dhaka naar Doha is hemelsbreed 3913 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA8250 van vertrekt is 1. Op Hamad International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AA8250. Naast vlucht AA8250 vliegen er nog meer vluchten van Dhaka naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht AA8158, AA8169, AA8234, AS5746, AS5903, AS5908, AY4316 en AY6512.

Voorgaande vluchten van vlucht AA8250

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202403:3206:26geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging.
16-11-202403:3306:21geland
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging.
15-11-202400:3603:25geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging.
14-11-202400:3703:28geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging.
08-11-202403:3106:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
07-11-202403:3606:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
02-11-202403:2205:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
01-11-202403:2605:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
31-10-202403:1205:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
30-10-202404:0206:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
29-10-202403:1805:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
28-10-202403:2505:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
27-10-202403:4306:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
26-10-202403:4606:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
25-10-202403:4406:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
24-10-202403:4306:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
23-10-202403:4206:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
22-10-202403:3706:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
21-10-202403:3206:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
20-10-202403:4106:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
19-10-202403:3606:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
18-10-202403:4206:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
17-10-202403:3906:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
16-10-202403:4206:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
15-10-202406:4109:14geland
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 49 minuten vertraging.
14-10-202400:4903:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
13-10-202400:3803:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
12-10-202400:3202:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
11-10-202400:3203:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
10-10-202400:5703:59geland
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging.
Vlucht AA8250 had op 15-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 5 uur en 49 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 1 uur en 10 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA8250 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top