Vlucht BG388 uitgevoerd door Biman Bangladesh Airlines is geland
Vlucht BG388 heeft 10 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Dhaka (Hazrat Shahjalal International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 2 uur en 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dhaka naar Bangkok is hemelsbreed 1568 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Biman Bangladesh Airlines. De terminal waar vlucht BG388 van vertrekt is 2. Op Suvarnabhumi Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht BG388. Naast vlucht BG388 vliegen er nog meer vluchten van Dhaka naar Bangkok. Dit zijn vlucht AC7423, BS217, KB126, PG4823, PG4824, TG322 en TG340.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 467 kilogram per persoon. Dit is 5.18 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BG388
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 11:30 | 15:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
18-05-2024 | 11:42 | 15:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
17-05-2024 | 11:35 | 15:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
16-05-2024 | 11:40 | 15:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. | ||||
15-05-2024 | 11:40 | 15:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-05-2024 | 11:49 | 15:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 11:27 | 15:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-05-2024 | 12:03 | 15:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. | ||||
11-05-2024 | 11:30 | 15:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
10-05-2024 | 11:30 | 15:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
09-05-2024 | 11:40 | 15:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. | ||||
08-05-2024 | 11:31 | 14:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-05-2024 | 14:40 | 18:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 11 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 12:17 | 15:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 11:35 | 15:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
04-05-2024 | 11:30 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
03-05-2024 | 12:13 | 15:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. | ||||
02-05-2024 | 11:58 | 15:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
01-05-2024 | 11:30 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-04-2024 | 11:30 | 15:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 12:18 | 15:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 11:35 | 15:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 11:30 | 15:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 12:01 | 15:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
25-04-2024 | 11:43 | 15:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 11:54 | 15:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 16:03 | 19:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 46 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 12:45 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 11:39 | 15:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 11:45 | 15:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. |