Vlucht AR7533
Vlucht AR7533 uitgevoerd door Aerolineas Argentinas is gepland
AR7533 is een codeshared vlucht met G31183 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Curitiba (Curitiba Airport) naar São Paulo (Sao Paulo-Guarulhos International Airport) is 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Curitiba naar São Paulo is hemelsbreed 359 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aerolineas Argentinas. Op Sao Paulo-Guarulhos International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AR7533. De terminal waar vlucht AR7533 aankomt uit São Paulo is 2. Naast vlucht AR7533 vliegen er nog meer vluchten van Curitiba naar São Paulo. Dit zijn onder andere vlucht AA7646, AA7652, AA7657, AA7668, AA7700, AA7704, AA7713 en AA7725.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 107 kilogram per persoon. Dit is 1.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AR7533
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-12-2022 | 18:25 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-12-2022 | 18:24 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-12-2022 | 18:25 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-12-2022 | 18:25 | 19:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-12-2022 | 18:25 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-12-2022 | 18:25 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-12-2022 | 18:25 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-12-2022 | 18:25 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-12-2022 | 18:25 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Curitiba is gebruikt om vanaf te vertrekken. |