Vlucht AA3017
Vlucht AA3017 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Cincinnati / Covington
Verenigde Staten - Cincinnati/Northern Kentucky International Airport
Vertrokken: 17:31 17:38
Aankomst op Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport
Aankomst: 19:26
De vlucht heeft inmiddels 82% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 31 minuten arriveert op de luchthaven in Dallas-Fort Worth. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Cincinnati / Covington (Cincinnati/Northern Kentucky International Airport) naar Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) is 2 uur en 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cincinnati / Covington naar Dallas-Fort Worth is hemelsbreed 1305 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA3017 van vertrekt is 3. De gate is B28. Naast vlucht AA3017 vliegen er nog meer vluchten van Cincinnati / Covington naar Dallas-Fort Worth. Dit zijn onder andere vlucht 2I2040, 5Y321, 5Y502, AA1150, AA1257, AA1339, AA1385 en AA1486.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 388 kilogram per persoon. Dit is 4.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3017
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 17:55 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C37. | ||||
21-11-2024 | 17:43 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B16. | ||||
20-11-2024 | 17:39 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C36. | ||||
19-11-2024 | 17:38 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C6. | ||||
18-11-2024 | 17:38 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A9. | ||||
17-11-2024 | 17:44 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A11. | ||||
16-11-2024 | 17:33 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B24 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C26. | ||||
14-11-2024 | 19:27 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C24. | ||||
13-11-2024 | 17:37 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C35. | ||||
12-11-2024 | 17:42 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A16. | ||||
11-11-2024 | 18:01 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A22. | ||||
10-11-2024 | 17:39 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A9. | ||||
09-11-2024 | 17:35 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B24 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C7. | ||||
07-11-2024 | 18:44 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A22. | ||||
06-11-2024 | 18:31 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B22 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C21. |