Vlucht YX5638
Vlucht YX5638 uitgevoerd door Republic Airline is gepland
Vertrekt van Cincinnati / Covington
Verenigde Staten - Cincinnati/Northern Kentucky International Airport
Vertrekt: 14:30
De geschatte vluchtduur van Cincinnati / Covington (Cincinnati/Northern Kentucky International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 1 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cincinnati / Covington naar Boston is hemelsbreed 1206 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Republic Airline. De terminal waar vlucht YX5638 van vertrekt is 3. De gate is B11. Naast vlucht YX5638 vliegen er nog meer vluchten van Cincinnati / Covington naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 2I325, AA3431, AA3436, AA3446, AA3542, AA3555, AA3583 en AA3680.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 359 kilogram per persoon. Dit is 3.99 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht YX5638
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:28 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A8. | ||||
19-11-2024 | 14:24 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A11. | ||||
18-11-2024 | 14:19 | 16:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 14:24 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A11. | ||||
16-11-2024 | 16:40 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
15-11-2024 | 14:23 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
14-11-2024 | 14:23 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
13-11-2024 | 14:49 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
12-11-2024 | 14:24 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
11-11-2024 | 14:28 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Cincinnati / Covington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. |