Vlucht KL3790 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
KL3790 is een codeshared vlucht met MF8838 uitgevoerd door Xiamen Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Changsha (Changsha Huanghua International Airport) naar Xiamen (Xiamen Gaoqi International Airport) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Changsha naar Xiamen is hemelsbreed 635 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL3790 van vertrekt is 2. De terminal waar vlucht KL3790 aankomt uit Xiamen is 3. Naast vlucht KL3790 vliegen er nog meer vluchten van Changsha naar Xiamen. Dit zijn onder andere vlucht 3U2150, 3U2168, 3U2208, 3U2262, 3U2282, 3U2378, 3U2382 en 3U2394.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 189 kilogram per persoon. Dit is 2.1 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL3790
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-05-2024 | 06:51 | 08:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 49 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-05-2024 | 06:44 | 08:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
18-05-2024 | 06:39 | 08:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-05-2024 | 06:49 | 08:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
16-05-2024 | 06:40 | 08:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
15-05-2024 | 06:43 | 08:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
14-05-2024 | 06:35 | 08:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
13-05-2024 | 06:34 | 08:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
12-05-2024 | 06:40 | 08:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
11-05-2024 | 06:36 | 08:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 32 op Changsha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Xiamen was op gate 5. | ||||
09-05-2024 | 06:40 | 08:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
07-05-2024 | 06:36 | 08:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
06-05-2024 | 06:37 | 08:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
05-05-2024 | 06:38 | 08:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
30-04-2024 | 06:58 | 09:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 38 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 06:56 | 08:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 40 op Changsha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Xiamen was op gate 18. | ||||
28-04-2024 | 07:13 | 09:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
27-04-2024 | 06:54 | 08:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 41 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 08:07 | 10:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
25-04-2024 | 06:53 | 08:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 34 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 06:53 | 08:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 25 op Changsha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Xiamen was op gate 18. | ||||
22-04-2024 | 11:40 | 13:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op Changsha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Xiamen was op gate 18. | ||||
21-04-2024 | 07:02 | 08:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 41 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 06:53 | 08:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
19-04-2024 | 07:04 | 09:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 32 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 06:58 | 08:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 50 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 06:59 | 08:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 49 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 06:57 | 08:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 39 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 06:51 | 08:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
14-04-2024 | 08:02 | 09:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Changsha is gebruikt om vanaf te vertrekken. |