Vlucht GS6588
Vlucht GS6588 uitgevoerd door Tianjin Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Changsha (Changsha Huanghua International Airport) naar Chongqing (Chongqing Jiangbei International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Changsha naar Chongqing is hemelsbreed 662 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Tianjin Airlines. De terminal waar vlucht GS6588 van vertrekt is 2. De terminal waar vlucht GS6588 aankomt uit Chongqing is T3. Naast vlucht GS6588 vliegen er nog meer vluchten van Changsha naar Chongqing. Dit zijn onder andere vlucht 3U1145, 3U1971, 3U2641, 3U8010, 3U8022, 3U8162, 3U8362 en BK2921.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GS6588
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:36 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
20-11-2024 | 15:36 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
19-11-2024 | 15:46 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
18-11-2024 | 15:43 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
17-11-2024 | 16:05 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
16-11-2024 | 15:44 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
15-11-2024 | 15:46 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
14-11-2024 | 15:43 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
13-11-2024 | 15:49 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
12-11-2024 | 15:36 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
11-11-2024 | 15:39 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
10-11-2024 | 15:37 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
09-11-2024 | 15:40 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
08-11-2024 | 15:42 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
07-11-2024 | 15:30 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
06-11-2024 | 15:47 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
05-11-2024 | 15:40 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
04-11-2024 | 15:49 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
03-11-2024 | 16:02 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
02-11-2024 | 15:34 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
01-11-2024 | 15:44 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
31-10-2024 | 15:44 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
30-10-2024 | 15:55 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
29-10-2024 | 15:35 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
28-10-2024 | 16:08 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
27-10-2024 | 15:31 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. |