Vlucht OO3702
Vlucht OO3702 uitgevoerd door SkyWest Airlines is onderweg
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 12:35
De vlucht heeft inmiddels 80% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 19 minuten arriveert op de luchthaven in Atlanta. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Charleston (Yeager Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Atlanta is hemelsbreed 585 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SkyWest Airlines. Naast vlucht OO3702 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 9E4684, 9E4844, 9E4846, 9E4935, 9E5022, 9E5047, 9E5097 en 9E5105.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 174 kilogram per persoon. Dit is 1.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OO3702
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 11:03 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
19-11-2024 | 11:00 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C36. | ||||
18-11-2024 | 10:55 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C41. | ||||
17-11-2024 | 10:57 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
16-11-2024 | 13:04 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C37. | ||||
15-11-2024 | 10:59 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D7. | ||||
14-11-2024 | 11:00 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C47. | ||||
13-11-2024 | 10:55 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C47. | ||||
12-11-2024 | 11:02 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C40. | ||||
11-11-2024 | 10:58 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D8A. | ||||
10-11-2024 | 13:16 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C37. | ||||
09-11-2024 | 13:22 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
07-11-2024 | 14:26 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D28. | ||||
06-11-2024 | 13:08 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D5. | ||||
05-11-2024 | 13:13 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D28. | ||||
04-11-2024 | 13:03 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D32. | ||||
03-11-2024 | 13:08 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D32. | ||||
02-11-2024 | 13:16 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
01-11-2024 | 13:02 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
31-10-2024 | 13:06 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D28. | ||||
30-10-2024 | 13:09 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
29-10-2024 | 13:16 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D30. | ||||
28-10-2024 | 13:10 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D12. | ||||
27-10-2024 | 13:06 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D28. | ||||
26-10-2024 | 13:36 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C40. | ||||
25-10-2024 | 12:17 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C46. | ||||
24-10-2024 | 12:17 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
23-10-2024 | 12:21 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C40. | ||||
22-10-2024 | 12:16 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C50. | ||||
21-10-2024 | 12:18 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C46. |